Onbereikbaarheid vanwege problemen Microsoft Azure

Incident Report for HCI SpotOnMedics

Resolved

Alle problemen lijken verholpen te zijn voor onze hosting omgeving. Het kan zijn dat voor sommige mensen onze diensten slecht/minder bereikbaar zijn. Dit zal over de komende uren opgelost worden.
Houd de statuspagina van Azure in de gaten voor de status van de storing en meer details.
Posted Oct 29, 2025 - 21:51 CET

Monitoring

Microsoft heeft maatregelen getroffen en we zien onze dienstverlening langzaam weer beschikbar worden. We blijven de situatie nauwlettend in de gaten houden.
Posted Oct 29, 2025 - 20:28 CET

Update

Ook Microsoft geeft aan storing te hebben. Voor meer informatie, houd ook https://azure.status.microsoft/en-gb/status in de gaten.
Posted Oct 29, 2025 - 18:11 CET

Identified

Vanwege een grote storing bij Microsoft Azure is (ook) onze dienstverlening belemmerd.
We monitoren de situatie en houden u via deze pagina op de hoogte.

Voor meer informatie, zie ook het bericht op tweakers: https://tweakers.net/nieuws/240888/microsoft-azure-heeft-storing-waardoor-onder-meer-ns-app-niet-laadt.html
Posted Oct 29, 2025 - 18:09 CET
This incident affected: HCI SpotOnMedics websites (SpotOnMedics.nl, Academy.SpotOnMedics.nl), HCI SpotOnMedics services (Mobiele agenda, Online inplannen, Patiëntenportaal, Intelligence), and HCI SpotOnMedics.