Microsoft geeft aan dat het probleem definitief is opgelost, dus wij sluiten het incident hier af. Mocht u toch nog problemen ervaren neem dan contact op met onze support afdeling.
Posted Oct 09, 2025 - 16:28 CEST
Update
Microsoft geeft aan dat de problemen grotendeels verholpen zijn en dat ze verwachten binnen afzienbare tijd, alle systemen weer up and running te krijgen
Posted Oct 09, 2025 - 14:48 CEST
Monitoring
Microsoft heeft het probleem gevonden en is dit actief aan het herstellen. Ze verwachten dat binnen 90 minuten alles weer zoals normaal zal werken.
We zien dat het aantal meldingen afneemt, maar de storing lijkt nog steeds actueel te zijn. Krijgt u de melding “Uw verbinding is mogelijk niet privé”, dan betekent dit dat er op dat moment geen verbinding kan worden gemaakt met SOM. Hierdoor verschijnt deze waarschuwing. Ververs in dat geval uw scherm en probeer het opnieuw. Zodra de verbinding is gemaakt kunt u de applicatie zoals normaal veilig gebruiken.
Posted Oct 09, 2025 - 11:51 CEST
Identified
Op dit moment ondervinden wij technische problemen als gevolg van een storing bij Microsoft Azure. Hierdoor kunnen sommige onderdelen van ons platform tijdelijk trager werken of niet beschikbaar zijn.
Microsoft werkt momenteel aan een oplossing om de verstoring zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra de diensten volledig hersteld zijn, zullen wij dit hier melden. Kijk op https://allestoringen.nl/storing/windows-azure/ voor de actuele status.
Posted Oct 09, 2025 - 10:37 CEST
This incident affected: SpotOnMedics websites (SpotOnMedics.nl, Academy.SpotOnMedics.nl), SpotOnMedics services (Mobiele agenda, Online inplannen, Patiëntenportaal, Intelligence), and FysioOne.