Verminderde performance
Incident Report for SpotOnMedics
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Jul 30, 2024 - 15:12 CEST
Update
We are continuing to work on a fix for this issue.
Posted Jul 30, 2024 - 15:12 CEST
Update
Graag informeren wij u dat het issue met de performance van ons platform geen problemen meer oplevert voor gebruikers. Sinds 22 juli zou u hier geen hinder meer van moeten ondervinden.

Wij werken vooralsnog samen met Microsoft aan een structurele oplossing om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.
Posted Jul 30, 2024 - 12:00 CEST
Update
Microsoft heeft afgelopen zondag tijdens de geplande onderhoudstijd veel werk verricht aan de database servers. Hoewel dit onderhoud is uitgevoerd, is het probleem nog niet helemaal opgelost. Positief is wel, dat het probleem minder erg lijkt te zijn dan daarvoor.

U kunt nog steeds af en toe vertragingen ervaren bij het gebruik van ons systeem. We blijven in nauw contact met de technische experts en het productieteam van Microsoft. We zullen u op de hoogte houden van nieuwe ontwikkelingen.

Het is te verwachten dat we de komende periode vaker uitgebreid onderhoud zullen uitvoeren, maar Microsoft plant dit altijd buiten kantooruren zodat u zo min mogelijk last ondervindt.
Posted Jul 23, 2024 - 15:05 CEST
Identified
Waarbij het in eerste instantie leek dat de problemen met de database-server waren opgelost (afmelding van het probleem op maandag 9 juli), zien we de afgelopen dagen toch dat sommige servers erg langzaam zijn of minder goed bereikbaar. Hierbij gaat het niet om alle servers tegelijk, waardoor dit issue niet voor alle gebruikers hoeft te gelden.

We staan in nauw contact met onze contactpersoon van Microsoft. Zowel het Microsoft tech team als het productteam kijen naar het probleem en zoeken naar een snelle en passende oplossing.
Posted Jul 11, 2024 - 17:32 CEST
This incident affected: SpotOnMedics services (Mobiele agenda, Online inplannen, Patiëntenportaal) and FysioOne.