Wereldwijde storing Microsoft diensten
Incident Report for SpotOnMedics
Resolved
Microsoft heeft de wereldwijde problemen opgelost rond 22:45. Alle diensten van Microsoft en Azure werken weer zoals normaal. De storing is hiermee afgemeld.
Posted Jul 30, 2024 - 22:45 CEST
Update
Laatste bericht van Microsoft:
We have implemented networking configuration changes and have performed failovers to alternate networking paths to provide relief. Monitoring telemetry shows improvement in service availability from approximately 16:10 onwards, and we are continuing to monitor to ensure full recovery.

This message was last updated at 16:54 on 30 July 2024

Dit betekent dat onze diensten weer bereikbaar zouden moeten zijn voor u. Houd deze pagina in de gaten voor verdere updates.
Posted Jul 30, 2024 - 17:02 CEST
Update
Laatste update van Microsoft:
Current status: We have multiple engineering teams engaged to diagnose and resolve the issue as soon as possible. We've identified multiple workstreams and are working to mitigate impacted workstreams by performing failover operations. More details will be provided as they become available.

This message was last updated at 13:56 UTC on 30 July 2024
Posted Jul 30, 2024 - 15:56 CEST
Monitoring
Door een wereldwijde storing op de netwerk infrastructuur bij Microsoft is ons platform minder bereikbaar voor sommige praktijken. Microsoft is het probleem aan het onderzoeken.

Voor meer informatie, zie https://tweakers.net/nieuws/224932/azure-en-andere-microsoft-diensten-getroffen-door-storing.html
Voor de actuele status, zie https://azure.status.microsoft/en-gb/status
Posted Jul 30, 2024 - 15:22 CEST
This incident affected: SpotOnMedics websites (SpotOnMedics.nl, Academy.SpotOnMedics.nl), SpotOnMedics services (Mobiele agenda, Online inplannen, Patiëntenportaal, Intelligence), and FysioOne.