De prestatie van het platform zijn momenteel stabiel. Hoewel we de prestaties uiteraard blijven controleren, beschouwen we dit incident als afgesloten.
Posted Oct 22, 2024 - 14:26 CEST
Update
Er is op dit moment een probleem in onze hostingomgeving, wat impact heeft op een deel van onze klanten. We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing. Zodra er updates beschikbaar zijn, zullen we deze op deze pagina delen.
Posted Oct 22, 2024 - 10:54 CEST
Monitoring
Er zijn stappen ondernomen om de situatie te verbeteren en op dit moment houden we de prestaties nauwlettend in de gaten. We blijven de situatie monitoren om ervoor te zorgen dat de verbeteringen effectief zijn.
Posted Oct 22, 2024 - 09:09 CEST
Identified
Er is op dit moment een probleem in onze hostingomgeving, wat impact heeft op een deel van onze klanten. We zijn op de hoogte en werken aan een oplossing. Zodra er updates beschikbaar zijn, zullen we deze op deze pagina delen.
Posted Oct 21, 2024 - 10:23 CEST
This incident affected: SpotOnMedics services (Mobiele agenda, Online inplannen, Patiëntenportaal, Intelligence) and FysioOne.